poniedziałek, 30 marca 2009

Przerwa w pisaniu

Dawno mnie tutaj nie było. Pewnie to jest naturalne, że od razu po podłączeniu internetu w domu, siedzi się w sieci ile się tylko da. Z czasem na szczęście to mija - zazwyczaj po kilku miesiącach - i człowiek zachowuje się już normalnie. ;) U mnie właśnie nastąpił ten etap i dlatego już tak często tu nie piszę. Teraz za to, intensywnie (mam nadzieję) szukam pracy. No i staram się wrócić do swojej dawnej wagi (55 kg), bo przez te 3 miesiące surfowania w sieci, schudłam 6 kg. Pomaga mi w tym sklepik który mam tuż pod domem i w którym można codziennie kupić kilka rodzajów świeżych pączków. :) Więc następny wpis, będzie pewnie z okazji jakiegoś ponownego ekscesu w PiS-ie ;), lub z wydarzenia kulturalnego, np. z X Wiosny Teatralnej Młodych, która aktualnie odbywa się w Poznaniu. Na jednym przedstawieniu już byłam, i mam w planach jeszcze na kilka pójść. ,,Wiosna'' trwa 5 dni, więc chyba będzie o czym pisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz