wtorek, 21 września 2010

Zajebisty kawałek!!!!

A ja jak zwykle opóźniona (przez przygotowywanie się do rozprawy która odbędziesię w czwartek ;-) ), i nie wiedziałam że Titus zrobił taki świetny numer. Że ma super głos to wiadomo od dawna, ale ta laska!!! Na temat Pogodna też w temacie nie jestem, i słyszałam tylko jeden ich kawałek. ;-) Więc gdyby - oprócz mnie - zanalazła się jeszcze jakaś osoba która tego nie słyszała, to teraz może posłuchać. Zamieszczam też pierwotną wersję kawałka, która w latach 90-tych leciał u nas na MTV i pamiętam, że też mi się bardzo podobał. :)

Ps. Kiedyś się wprosiłam na chatę do Titusa (razem z kuzynką z którą jeździłam na koncerty), w celu zrobienia sobie z nim zdjęć. Nie robił żadnych problemów - jego dziewczyna też nie. I takim to sposobem ma fotki z nim i z jego nowonarodzonym synkiem, który - jak go widziałam ostatnio na koncercie - ma już długie pióra i jest wyższy od starego. Ale stary nadal świetny. ;-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz