środa, 15 września 2010

Uwielbiam "Sex w wielkim mieście".

Dzisiaj właśnie "leci" ostatni odcinek na TVN7. Oglądałam go oczywiście wcześniej ale zawsze można jeszcze kilka razy. :) Albo nawet kilkaset razy. Serial świetny, o czym chyba wszyscy wiemy. Ale ja jakoś nie mogę przetrawić książki na podstawie której go nakręcono. Utknęłam po kilkunastu stronach. Może byłam w kiepskiej formie do czytania książek, ale jakoś do dzisiaj mnie do niej nie ciągnie. Może jutro się zmuszę zwłaszcza, że dawno nic nie czytałam (poza info. z netu, na temat żydowskich komunistów w naszym MSZ-cie). To tyle na dzisiaj. Jutro będą retusze moich dzisiejszych, poalkoholowych wynurzeń. ;-)
Ps. Jest 00.14, więc to znaczy że dzisiaj będą.
16.09.2010
A dodam jeszcze, że nie zachwyciła mnie pełnometrażowa wersja filmu, którą oglądałam dwa lata temu. Z tego względu, nie zamierzam oglądać drugiej części.

3 komentarze:

  1. Wejdż na stronę http://www.serialeonline.pl/ i możesz tam za darmo oglądać odcinki Seksu... i innych seriali. Jedyna wada, to to, ze po 70 minutach oglądania każą ci czekać godzinę na ponowne uruchomienie filmu (jak chcesz to zatrzymać to musisz kupić członkostwo PREMIUM). Chyba, że masz zmienne IP, to wtedy wystarczy zresetować połączenie z intern etem i wyczyścić c oookies(ciasteczka).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło Jezu! A co ty do mnie o jakichś "ciasteczkach", "resetach netu" itd.? Ja nic nie jarzę. :) Ale dzięki za adresik strony. Mam trochę "Sexu.." na DVD też.

    OdpowiedzUsuń