wtorek, 12 października 2010

Type O Negative

Kurczę, przez ten Smoleńsk i darcie pap po tym wypadku, dopiero kilka dni temu dowiedziałam się, że 14.04.2010 r. zmarł Peter Steele, wokalista Type O Negative - miał 48 lat. :-( W 2006 r. zajął 81 miejsce na liście 100 najlepszych wokalistów wszech czasów. I faktycznie, takiego głosu jak on miał, to ze świecą szukać. No i ten wygląd... pasujący do tego głosu idealnie. Mieszkał w NY i miał polskie korzenie (prawdziwe nazwisko Ratajczyk). Ja niestety nigdy nie byłam na ich koncercie, choć zastanawiałam się w 2007, czy nie wybrać się do Warszafki, ale cholera nie pojechałam. W tym samym roku byli też na Przystanku Woodstock, ale też nie pojechałam (nawet nie wiedziałam, że tam będą). Teraz mogę sobie pluć w brodę i oglądać teledyski na Youtube. :-(





Ps. No to dam jeszcze jeden kawałek, tym razem w wersji live. Tekst piosenki jest fajny - nie dziwię się, że facet był oblegany przez baby: nie dość że taki głos, taka muzyka i taki wygląd (nawet faceci na niego lecieli, zwłaszcza po jego sesji foto w "Playgirl" w 1995r.;-) ), to jeszcze te teksty piosenek.

2 komentarze:

  1. .nadal wierzę, że to kolejny śmiertelny żart chłopaka..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze by było... Ja aż taką fanką nie byłam (mam tylko jedną płytę), no ale człowiek uczy się na błędach. Ps. Właśnie byłam na Twojej stronie - gratuluję fot, świetne.

    OdpowiedzUsuń