czwartek, 12 lutego 2009

Zainteresowania

Dopisałam trochę rzeczy do mojego profilu, żeby trafić na osoby o podobnych zainteresowaniach. Uściśliłam te moje zainteresowania polityczne, i wpisałam: Tybet, Palestyna, żydzi (z małej litery, bo nie mogę na moim kompie powiększać polskich liter - żeby nie było). Z wyjątkiem Tybetu, nic nie znalazłam w pozostałych tematach - nie licząc jakichś fanów Tory, co mnie kompletnie nie interesuje. Będę musiała przekopać się w takim razie przez całą politykę, łącznie z psioczeniem na Tuska, co też mnie za bardzo nie interesuje, ale mówi się trudno.
Ps. Co do rysuneczka, to już wiem że się nie da tych ramek usunąć. Jak ktoś jest początkujący w pisaniu bloga, to potem pyta o takie głupoty. Pewnie nie raz jeszcze wypalę z czymś takim.
Ps. do Ps. Ramki usnięte :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz