poniedziałek, 9 lutego 2009

Linki

Dodałam trochę moich ulubionych stron. Mam nadzieję, że zainteresują się nimi osoby które nie są uprzedzone, lubią czytać, potrafią porównywać informacje z różnych źródeł i dopiero potem wyciągać wnioski. To, że podałam linka np. do strony Michalkiewicza, nie znaczy wcale że jestem fanką Radia Maryja (wręcz przeciwnie), ale jak przed chwilą napisałam - informacji szukam w różnych miejscach, a w tym temacie radyjko akurat jest zgodne z informacjami z innych, wiarygodnych źródeł (co nie znaczy że ogólnie znanych). No i chyba się zaczęło. :) Myślałam, że popiszę tutaj trochę na inne tematy, a ja znowu wałkuję politykę. Obiecuję się poprawić, ale radzę nie spodziewać się zbyt wiele - odkąd sięgam pamięcią, to w internecie pisałam tylko o polityce. Ciekawe czy umiem napisać o czymś innym. ;-)

1 komentarz: