czwartek, 11 listopada 2010

Prof. Bogusław Wolniewicz

Bardzo ciekawy tekst profesorów: Zbigniewa Musiała i Bogusława Wolniewicza pt. " W czyim interesie Polska ma być symbolem antysemityzmu". Rozkładają na czynniki pierwsze całą tą hucpę ( ;-) ). Odwiedziłam wcześniej stronę Otwartej Rzeczpospolitej na Facebooku i oczywiście nie zawiodłam się - tak samo jak na ich stronie www. - 99% tematów które porusza ta "walcząca z antysemityzmem i ksenofobią" organizacja, poświęcone jest Żydom, a raczej antysemityzmowi Polaków, Kościoła itd. Tylko KILKA informacji dotyczyło np. Romów. Oczywiście o muzułmanach jest tylko jeden temat i dotyczy jakiejś kobiety, i oczywiście z Iranu. :) Ta organizacja będzie dzisiaj protestować w Warszawie razem z innymi pod hasłem: faszyzm nie przejdzie (http://www.11listopada.org/). Ja początkowo chciałam coś napisać na stronce Otwartej Rzeczp. (swoją drogą, dlaczego wycierają sobie gęby tą nazwą?), ale zrezygnowałam, bo mam jeszcze zamiar trochę posiedzieć na Facebooku. ;-) A nóż by im się nie spodobało, że słowo "żydzi" piszę z małej litery. To nic, że oni mogą w jedym zdaniu napisać: "chrześcijanie i Żydzi" (może nie wiedzą czym się różni np. chrześcijanin włoski od hiszpańskiego). Załączam fragment wywiadu, po którym OR doniosła na prof. do prokuratury. Cały wywiad w linku pod filmem (warto posłuchać). Na marginesie: profesor ma 83 lata, jest podobno ateistą, 25 lat był w PZPR, daje wywiady w Radiu Maryja.
:-) Z niektórymi jego poglądami się zgadzam (Żydzi, eutanazja, sądy), a z niektórymi nie (krzyże w szkołach,muzułmanie). Poczytajcie też o jego przebojach z polskim sądem, kiedy ukradli mu teczkę w pociągu. :-D Strach się bać.
Ps. Jedzie równo po Kwaśniewskim i Tusku (do Kaczki jeszcze się nie dokopałam ;-) ).



Ps.2. A tu można poczytać i usłyszeć o jego przebojach z polskim "wymiarem sprawiedliwości". Śmieszne i straszne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz